be creative ♥

Underbart med vårsol
Hör och häpna - jag har varit hos frissan idag! Kan knappat minnas senast jag gick till frisören faktiskt! Hon tog mina sletna toppar och klippte rakt, slingade underhåret för att slippa utväxt och la i en brun toning så nu är det fräscht och trevligt. Nyklippt hår känns alltid gött. Kalaset skulle gått på 1600 men nu betalade jag "bara" 600 för att jag hittade ett erbjudande från GroupOn för ett tag sedan. Även om jag gillar resultatet så kan jag tycka att det är helt sjukt ovärt (eller i alla fall sjukt dyrt) med så mycket pengar för så "lite". Jag menar absolut inte att säga att frisörerna gör ett dåligt jobb på något sätt, men jag är nog sjukt snål när det kommer till sånt? Och sen ska man underhålla det också... varannan månad? Fattar inte hur folk har råd med frisörbesök. Jag hade ju inte lagt pengar på annat om jag gått dit så ofta som jag "borde" för att mitt hår skulle vara glad på mig :D Fast det är ju dyrt med alla skönhetsbehandlingar överhuvudtaget på denna sidan jordklotet. Vill man vara fin får man BETALA! Haha.
 
Innan frissan hade jag lite dötid så jag tog en promenad längst med norrahamnen. Förjävla härligt med sol och inte alltför kall luft. Ser ni hur mina vantar och jag sitter och solar, man ser riktigt hur dom njuter :)