be creative ♥

Semester
Mina två första semester veckor har susat förbi och har nu kommit till sitt slut, har förvisso en och en halv dag kvar, men det kan jag lova dig att det kommer att gå fort. Det har varit helt fantastiskt med ledighet. Vakna (nästan) när man vill, göra vad man vill, träffa vem man vill och bara njuta av livet så som jag vill.
 
Första veckan hann vi med lite träning, besök på Gekås, träffat goda vänner, ätit sushi, firat Frick med 5kamp och fest. Denna veckan har vi gjort cykelutflykter, ätit på Rydebäcks Tegel - måndags lunch grillbuffé, myst massor med familjen, varit i Ålabodarna, Landskrona carnevalen, träffat flera goda vänner och bara haft det allmänt skitbra. 
 
Fast jag hänger ingen läpp för att det är jobb igen nästa vecka, jag saknar ju barnen. Kommer nog bli en härlig sommar det här. Har ju två veckors semester till som väntar innan hösten kickar igång. Och som vi vill välkomna höstterminen. Lena och jag har storslagna planer.