be creative ♥

Nu fortsätter myset med tekniken...

...men jag ska ta mig tid att läsa boken också!!

Efter ha haft min underbara förmiddag och eftermiddag i min nya myshörna som har skapats i köket, åkte Marcus, G och jag till vår veckohandel. En gång i veckan får vi äran att hänga på G till Maxi med biiil. Bra att ha snälla vänner med bil :D

Jag hann dock inte läsa många sidor i Catching Fire innan Facebook (systrarna E & F) distraherade mig. Det ena ledde till det andra och boken gled längre och längre bort. Eller nej, där ljög jag, den gled inte alls iväg, jag bara ignorerade den. 

Hittade lite ny musik också :D Åh vad tycker ni om mina nya lurar då?! De hade inte lila!! :( Men de rosa var feta ändå! Från Tiger i Helsingborg.

Men innan myset fortsätter med tekniken ska jag få besök!!!!!!