be creative ♥

Shopping i Montreal, Canada

AAAAAAAAAH. En av de största grejerna jag saknar med Canada är (förutom att det är ett härligt land att vistas i) - SHOPPINGEN. Omg. Jag gick losss - totally and completely! Haha. Allt som syns i bild förutom mobil o tillbehör är från CA. Från väska, och lilla blåa sjöhästen (har bytt med syrran och fått en LILA istället nu :D), jeansen, och linnet. Kommer dock inte ihåg vad någon utav dom hette... är inte så bra på namn. I've got a better idea, lets go together and I'll show you :D Någon som är sugen om några år? Hihi.... DJET HONGDXA :D ??? Anyone?
#1 - Djet

Jag gillade Vancouver, men det tog så lång tid att åka dit. Montreal var också okej, men inte vara där i två veckor med släktingarna.... ^^;

#2 - KUSSEEE

JA, JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL!