be creative ♥

Minihamburgare

Förra helgen hade vi knytkalas hemma hos oss med grabbarna.

Jag bestämde mig för att göra minihamburgare. Bröd och kött hemmagjort och i härligheten fanns det även egenfixad coleslaw, ost, sallad, tomat, gurka och hamburgardressing. Goda blev de givetvis också.

Men det viktigaste av allt; gulligheten i miniatyrhamburgaren.
#1 - Nostariel-->foto

Sugen på att delta i en fototävling med temat vår?

http://nostariel.blogg.se/2011/april/fototavling-temavar.html#comment

#2 - Snow White

hahah vad gulligt! :)

Hittade precis din blogg, gillar den!! hihi letade inte efter bloggar, vet inte hur jag kom in på den ♥ aa just det, jag sökte efter bilder på langos i google, och där fanns din våffla med banan och choklad. Så jag ville visa min syster den för att den såg konstig men god ut och så klickade jag in o då kom jag hit haha ♥