be creative ♥

Sprudlande inspiration

Jag känner att inspirationen sprudlar inom mig och jag är sååå sugen på att sätta mig och designa... Har varit sugen på att göra en ny design länge nu men har inte haft tid, och nu när jag tänkte att jag banne mig skulle ta mig tiden till att göra det så inser jag att jag är rätt sjukt nöjd med båda mina designer just nu och jag vet inte riktigt vad jag skulle ändra på... smågrejer kan jag ju alltid ändra men i det stora hela menar jag. Och ja.. sätter jag mig och designar nu får jag ägna resten av kvällen till det och det har jag ju inte riktigt tänkt...

Helt plötsligt från ingenstans, har jag fått flera förfrågningar de senaste dagarna om jag kan göra designer ... åh jag vill men tiden har liksom inte räckt till, till att designa... det kan ta ganska lång tid om man ska hålla på och ändra saker, testa, titta, nä, ta bort, testa nåt nytt, nä, ta bort, testa nåt annat, hmm, gillar, kombinera osv osv. Och när jag är tillräckligt nöjd för att visa mottagaren så kanske inte det faller dem helt och hållet i smaken.. så blir man bara så trött. Man vet aldrig.. förrän man gör. Men jag funderar på om jag skulle göra en bas som man sedan kan "tävla" ut, där jag kan sätta min egen prägel och dom som är intresserade kan ju ta för sig istället för att jag ska ändra till nåt som jag inte ens gillar...? Om det är någon som är intresserad? Ingen aning om jag kommer att fixa det, ha tid eller inspiration, men jag kan ju prova kanske... Måste få in lite designande snart i alla fall!
#1 - Djet

Jag har också inspiration att sätta mig ner och måla. Men tiden??? Var är den? T_T

#2 - Daniella

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?