be creative ♥

Grattis till mig själv, 25 år!

Uppdatera designen med F5!

Förut:

Jag firar in min födelsedag på bloggen med en ny design med egobilder och så klart fick min underbaring till karl vara med på ett hörn också - som jag för övrigt ska spendera min födelsedag med ♥ Jag känner mig så lycklig just nu, han och jag liksom ♥ Käääär. I alla fall, perfekt tajming för ett nytt utseende också (fast det är alltid bra tajming att förändra, förnya och förbättra :) Kanske fixar resten sen också. Gillar inte riktigt färgen på rubrikerna men vet inte riktigt vad jag ska ha istället, har inte tiiid! Men for now tycker jag att den är helt perfekt. Hösten är kall men härlig. Jag är jävligt nöjd i alla fall och nu ska jag rusa ut till marcus och ge honom en puss och sedan rusa till säng. Imorgon blir det en kort dag på jobb och seen få mysa med Maäeck heeela kvällen. ♥ ♥ ♥
#1 - Matilda

Grattis! :D

#2 - Hachi~

Grattis! :D



ps: Har du inte fått mitt mail? jag har väntat ganska länge på svar D: tänkte att du kanske inte kollar mailen så ofta, men gör du nog med bloggen?^^



åh, denna designen gör mig ännu mer förväntansfull och glaad! :D<3

#3 - Hachi~

Nejdå, jag förstår att du har mycke att göra! :) Det är inte så mycket längre, jag har fixat ganska mycket :) detta vill jag ha fixat:

-en till, lika bred meny på andra sidan menyn, om du fattar. jag tänkte ha en lång text om mig själv samt en bild på mig, lite reklam och andra bilder^^

-eftersom att bloggen blir bredare med en till meny kolumn, så vill jag ha en lika bred header :) jag kan skicka bilder på mig ^w^

-en söt bakgrund :)

-likadant som på din blogg där man kommenterar, fast en liten ruta åvanför med regler^^

-en knapp "tidigare inlägg" längst ner på sidan, om det går.



jag tror inte det är så mycket, fast jag vet ju inte hur lång tid det tar ^^' kort sagt: en andra kolumn, header, bakgrund, lite på kommentarssidan o en knapp :) om detta inte tar lång tid, kan du fixa det innan då? annars kan jag vänta tills du har tid efter jul, och då hinner jag tänka ut annat jag vill ha^^ kram!

#4 - Hachi~

eller förrästen, du kan ju göra bara header och bakgrundsbild och resten efter jul! :D

#5 - Emelie - Crazynails

Grattis :D

#6 - Alicja

Vilken FIN bloggdesign! Du är så söööt på bilderna. Denna får du aldrig byta bort! Puss.

#7 - Amaaanda

Hello, du är så grymt duktig på det där :P fattar inte hur :)



Vad använder du för program ?

#8 - Amaaanda

har du laddat ner photoshop cs4 ?



så avundsjuk på att du är så duktig :P

#9 - Amaaanda

Jaha :) hehe nej jag har faktiskt inga program alls :(

#10 - Amaaanda

Jo det kan jag ju göra :)

#11 - Amaaanda

Har laddat ner gimp nu :) suttit och gjort en header men så var den för liten :O hur gör man för att få rätt storlek ? <3

#12 - Chawo

OMG! Äntligen hitta jag din blogg!! :O

Har letat jätte länge, älskar din blogg. Hehehe kommer du fortfarande ihåg mig :D

#13 - Petra

Åh kan inte du hjälpa mig med min blogg=)?