be creative ♥

Små funderingar...

Vart är sommaren egentligen? Har vi bara blivit lurade? Borde det inte vara sommar nu? Det känns fortfarande som vår, men tittar man ut så är träden gröna och blommorna blommat... men vart är värmen och det något mer stabila väder? Det är bara blåst och försök till regn ju? Vart är sommaren???


Är det höst eller vår? Nya blad som är röda innan de blir gröna...?


I Mars var det fint väder, i April haglade det och i Maj vet man varken ut eller in.
Men ett par riktigt fina dagar har vi haft. Älskar solljuset som lyser upp blommorna.


Vad tänker ni på när ni ser denna då? :)
#1 - FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Den översta bilden var jättefin !

#2 - Hanna Z

Haha. Jag klarar inte av provocerande bloggar, eller det beror på på vilket sätt, många tyckte att mitt inlägg var provocerande, men sånt tycker jag är okej för det handlar ju om åsikter. Men som du skriver, a la Kissie, sånt klarar jag inte av och såna bloggar skiter jag i. Blir bara förbannad, haha.

#3 - t

Hahahah pöössyy! <3

#4 - Hanna Z

Hatar är väl ett starkt ord?

#5 - Emy

Härliga sommarbilder!