be creative ♥

Glada påskveckan!

Så fort högtiderna knappar in börjar det hända grejer. Denna här veckan ser lovande ut;

~ Lunchade med Alicja idag på Zakura, vi hade det helt fab och sushin lika god som vanligt! Tack för lunch, det gör vi om väldigt väldigt snart!

~ Efteråt åkte jag till syrrans skola och hälsade på en sväng. Sedan satt jag och sydde (på grund av påsken!) Visar i något utav kommande inlägg.

~ Linda, min älskade vän, som flyttat till Prag, kommer hem över påsken. Det kommer bli mycket catching up to do samt fiiiiiieeeeeesta ;) LÄNGTAR!

~ Min väl saknade kusin kommer också hem. Grill med släkten och pyjamasparty inbokat med henne och syrran!

~ Umgås med nära och kära. Släkten min ska försöka sig på årets första grillning på lördag, håll tummarna för kanonväder!

~ Middag hos Marcus föräldrar.

~ Städa och tvätta. Få ner lådor i källaren. Få fint och skönt samt riktig ordning på lägenheten! :)

~ Spend some time with my preciousssss Maco.
#1 - Djet

Ja, så fort det närmar sig högtider så blir det fullt upp. Jag har saknat att sitta vid datorn och bara dega.... Har egentligen inte tid att sitta här nu heller....



Gott med Mackedonkan!

#2 - Emma

Fin bild! (: Älskar din header förresten, naglarna var väldigt fina!

#3 - Sara

härlig färglad bild :)

#4 - Sanníe™

åh, älskar när det blir så färgglatt! :D

#5 - Angelica

Eftersom du kommenterade inlägget med mina smycken så har jag nu lagt in priser osv för dessa i bloggen, så om du är intresserad så är det bara att du kika in :)