be creative ♥

Storasysters blogg

Syrran har för inte så längesen startat en blogg på blogg.se och nu har jag äntligen fått tummarna loss och fixat till den. En kombination av Hello Kitty och Kamenashi Kazuya (japansk artist) som går i grönt (så klart!).. frågan är vem hon älskar mest; Kame eller Kitty? Haha. :)

#1 - Djet

Hehe... får ju länka till min nya blogg med den nya bloggdesignen. XD



Den är jättefin, du är jätteduktig. POSS!



Vem kommer först?

Kame!!!!!!! Eller Kitty? ^^

#2 - Bella

Hej fin blogg=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

#3 - Anonym

söt blogg!

#4 - Claudia

hej hej, jag ville bara kika in och önska dig en underbar dag! =)



kram

#5 - Michelle

jätte fin blog verklinge :) va sägs som att lägga till varann på bloglovin :)



undrar också om du inte har lust att hjälpa mig med min design , typ göra den lite snyggare , eller mycket :)



kramkram

#6 - Emma

sv: Haha det är samma här! Hade vart mäktigt att åka dit! :D

#7 - Mimmi

Eller hur, jag tänkte så också! Någon tänker på något annat för en sekund och BAM. Jag hade nog aldrig vågat, så många gånger varje dag..

#8 - Anonym

snygg blogg:)

#9 - Claudia

tack detsamma =)

#10 - Neha

Tack så mycket=)

#11 - Sofia Kvarnström

Sv: Tack så mycket :)

#12 - Emma

sv: Var så lite så :) Jaså? :)

#13 - Josie

Visst är det! :) Jag önskar bara att jag också var bra på att fixa mina, haha! :)

#14 - Anonym

Hejsan :) allt bra? Ska du hitta på något kul ikväll?



http://lolad.se/

#15 - Teru

Aww så fint det blev! Härlig lösning med di Kittys and black! Väldigt otippat! :D