be creative ♥

På min "faktiska" födelsedags-dag
Att Marcus och jag har helt skilda dygnsrytmer är ju ingen nyhet. När jag vaknade på min födelsedag, typ 6 på morgonen (okej, det är inte ens normalt för mig), hade Marcus inte ens gått och lagt sig. Jag var lite sur (eftersom han hade LOVAT att han skulle sova med mig på min födelsedag, ja vi sover inte ihop. Har ni inte hört att det är inne? Haha) och tvingade honom att gå och lägga sig med mig igen.. men han beteede sig konstigt och när jag gick in i sovrummet igen förstod jag att han förberedde frukosten ju :D Som jag förövrigt åt ett par timmar senare, själv och inte i sängen. Men det var trevligt ändå. Efter lite mys somnade Marcus och jag tog mig upp och slog på datorn. Avnjöt min frukost i morgonens lugn och catchade up mitt serietittande som har blivit en aningens lidande på grund av min praktik (bara två dagar kvar på slutpraktiken nu! WUHOOO!!!!).

Tidigare under veckan fick jag min fina present av Marcusen, som jag även valt ut själv, så det kunde ju inte bli fel liksom? (Halsbandet på bilden ovan!) Har dock inte använt den speciellt mycket sen jag fick den eftersom jag inte vill att ungarna ska "råka" slita i den och gå sönder. Hää.

Hörreni, är man lyckligt lottad eller vadå? Tre dagars firande och ännu är jag ej klar! Nästa vecka ska vi åka hem till Helsingborg och då har jag bland annat en dejt inplanerad med min Sulle och så ska familjen fira pappa och mig tillsammans. Hoho.. :D Helt underbart. Jag menar, varför ska man träffa alla på en och samma dag när man kan sprida ut det och ha flera "födelsedagar" ? :D Haha. Någon mer som vill fira så är det bara att säga till, hihihihihihiii ;D
#1 - Mimi ♥

nae usch för spindlar altså! :S Haha

Hur är det annars med dig då? =)

#2 - Djet

Eh... känns det som nån är lite gamig...? O.o

#3 - veronika

haha va kul!

#4 - Anonym

Ser ut som du haft det toppen :)

#5 - Mollymus - bloggar från Uppsala

Halloj! :)

Allt bra?

Hoppas du sover gott!

Nattinatti :D

#6 - Paula

skit snygg! sån där halsband måste jag också ta och beställa.

#7 - Anni

jättefin! vill också ha så en sån