be creative ♥

Om tre minuter..
..i skrivandes stund fyller jag 24 år! Min dag! Yeah. Rätt snålt att man bara har EN dag som är sin egen på ett helt år, eller? :) Dock har jag har jag många dagar i år.. för att jag har så fina vänner och fin familj. Jag har redan firats två gånger i år och då har min dag inte ens anlänt! Igår, idag, imorgon och sen om två veckor ska jag fira med familjen i helsingborg då jag och pappa skall uppvaktas tillsammans!

Min första födesedagsuppvaktning tog plats redan igår av min favorit kusin Fungsy. Vi hade en riktigt fin dejt ute på stan. Vid 7 tiden kom Fungsy upp till dörren med blommor och körde mig till restaurang Torget. Vi åt förrätt och varmrätt, så himla god mat de hade! Efter vår trevliga tumanhandmiddag gick vi på bio (japp, en riktig dejt med middag och bio! hihi). Vi såg Surrogates. Helt okej film, men jag tror varken att jag eller Fungsy kommer att se den igen på ett bra tag.. eller? Haha ;)

Äcklig underhållning av två äckliga "fjortis-ungdomar" som satt bredvid oss. Killen pillade på tjejen och sedan hördes det ett "det luktar mens", tjejen svarar med "det ÄR mens". Fresh? Jävligt fresh. Fyfan för äckliga människor som inte kan bete sig bland folk....!

Jag berättade detta naturligtvis vidare och jag tror det var Jacob som nämnde att det var ju lustigt att killen kände igen att det var "menslukt"..... Hahaha..... Uuuggggh! :S

I alla fall, nog med äckligheter, ni ska få se den läckra maten istället.



♥ ♥ ♥ Tack för en UNDERBAR kväll favvokusse! ♥ ♥ ♥

(Födelsedagsfirandet del två kommer i nästa inlägg..)
#1 - Matilda

Grattis! :)

#2 - Jennifer ♥

fin blogg!

detta såg otroligt gott ut^kram :*

#3 - Helena

Grattis på födelsedagen i efterskott!

#4 - Emma

GRATTIS på födelsedagen! :D

#5 - Teru

Hahahaha det med fjortisarna var roligt! Skulle nog inte uppskatta det själv, men ja roligt att höra.

Älskar de två sista bilderna hahahaha xDDDDD

#6 - Anonym

Så god din mat ser ut! Önska jag kunde servera lika fint, haha :)

#7 - Kusse

Vassego!!! Det var ju inte så att jag inte hade det riktigt mysigt själv så det ser jag som ett bonus, hehe.

Det synd verkligen att det inte var du som tog bilden på dig själv (jaja, förutom att man ser att det inte är du som tagit den) för kvalitén på den bilden är "liiiiite" sämre än de andra. Men nån gång ska jag få rätt på det....

#8 - JENNY HSU ♥

Kusse: Hahaha, jag fattar inte... inte ens med blixt blir det skarpt. Ja, jag fattar helt enkelt inte. Haha. Kanske min kamera som bara lyder vissa människor... men det gör inget, bättre lycka nästa gång... man ser ju iaf att det är jag och att jag är glad över att maten har kommit ;D

#9 - Frida

Grattis vad roligt :D