be creative ♥

Inför nästa termins examensarbete
Fungsy och jag har haft en duktig dag! Först var vi ju och simmade, fungsy simmade hela 40 längder och jag stannade på mitt mål för dagen som var 46. Mitt mål för varje simning är att öka med 2 längder varje gång, men jag kom på att det inte kommer att hålla om vi fortsätter att simma sådär ofta.. då kommer jag snart bli tvungen att simma dubbelt så många längder som jag kanske orkar! Haha.. men men, vi får se vad som händer. Målet är i alla fall minst 40 längder och att vi ska simma ca en timme varje gång.

Det är SÅ härligt att simma! Hela känslan med att komma i bassängen, till att räkna längderna i huvudet, till att vara klar med alla längder, till att gå och duscha och gå in i bastun... och tills att man går ur bastun och har gjort sig torr och tar steget ut från omklädningsrummet. Allt är så himla skönt. Jag har såna myskänslor efter simningen. Helt sjukt, men så gött!

Efter simningen åkte vi till city för att inhandla lunch. Sen har vi mer eller mindre suttit med vår undersökningsplan hela dagen, justerat och ändrat. Ett jättestort tack till Fungsy som har hjälpt mig (och mikaela). GULD värt är det. Speciellt när man inte får någon direkt hjälp från den som vi egentligen borde få hjälp ifrån :P PUSS PÅ DIG! :)



Hur ska man formulera sina tankar så att folk som inte är insatta kan förstå? Eller även dom som är insatta? Få ner tankar på papper. Vetenskaps teorier, teorier, vad säger vem? Vad och vem ska man ta ställning till? Hur ska man skriva? Vad ska man inte skriva? Vad ska man tänka på? HUR ska man tänka? Vart ska man hitta källorna till vår undersökning? Ja.. frågor som inte är lätt att besvara. Inte ROLIGA att besvara heller. Håll tummarna att det ska gå bra på examinationen nästa vecka i alla fall!

Nu ska jag vara social och spela Lost Cities med kära Fungsy :)

Godkväll!

#1 - Alexandra

sv: tack så mycket:D yes jag åker konståkning hehe:) det är superkul:)



tack så mycket:D ja jag har gjort dom själv:)



din blogg e superfiin:D

#2 - Anonym

inte kusse längre, utan Fungsy. XD



klapp på huvudet

Duuuuuuktig!

#3 - Teru

Gud så duktigt!

Får ångest när jag ser hur mycket som behöver göras... USCH!!

#4 - Mikaela

Jag tackar också din kusse, supersnällt och superbra! :)