be creative ♥

Lila med spets

Köpte ett lila nagellack idag! Det är så himla fint. Har ägt ett nagellack som var lila under hela mitt liv, sjukt eller hur? Lila som är så himla fint. Men det gamla jag hade har mer eller mindre torkat igen och jag såg någonstans att Depend hade ett lila nagellack som jag bara var tvungen att inskaffa. Till det målade jag på lite vit spets, tyckte det skulle vara sött. Hiss eller diss? ;) (haha, skulle bara våga säga diss liksom.. hihi)

Har ätit jättegod middag med famili idag, precis fått ner lite efterätt och te också. Marcus och jag ska bege oss ut till grabbarna snart tror jag. Idag har det varit väldigt fint väder med, i alla fall om man jämför med igår. Inte en droppe idag, blå himmel, några enstaka vita moln.. typiskt! Haha.. När det var studenten och allt. Marcus lillasyster tog ju studenten igår så jag agerade lite fotograf, sen åkte vi hem till dem och åt god mat :) Bilder kanske kommer upp senare. Ska vara social nu ;D Marcus kom precis upp: "Alltså, du kan inte bara gå iväg för att du ska blogga! Det är ju helt respektlöst, är det speciellt schysst eller? Är det så det ska va? Va?! ÄR DET SÅ DET SKA VARA?" Bäst jag går nu, haha.

Ha en underbar lördagskväll.
#1 - Terus svar till Jenny

Hihihihihi thank you! Visst är jag?! :P

Carrie sa att jag är wang gam gam och lam bät bät, när hon såg din kommentar! >_<

Ditt sätt att säga det var mycket siwit siwit!



Ja, hou geng! Nice nice! :D

#2 - Erika

HISS! Jag blir så himla avis, du är ju skitduktig! Jag blir så inspirerad av dina naglar! Har du några nybörjartips? Förutom att öva alltså? Något nagellack som är speciellt bra och inte så dyrt?

#3 - ELLEN AHL AXELSSON

Sv: tack! :D



Åh vilka underbara naglar :D

#4 - MissCM

hjälp vad fina naglarna är! :O och din blogg är verkligen jätte snygg den med!

#5 - Anonym

hej, va gärna med och tävla i min blogg:)

#6 - nea

gu va fint :D önskar jag hade tålamodet att pilla med sånt där :)

#7 - Teru

I like Jenny!

Skulle vilja ha sådana med rosa bas! xDDDDD

But purple is nice too!