be creative ♥

Världens bästa humor eller?
Bild: Tagen av mig och är förmodligen helt orelevant till texten i inlägget. Haha

Fredagkväll, 22.29. GiaLe och jag pratar om dagens föreläsning..

Jenny:

haha vilken galen tant. hon den dära ****
TeruTeru:
mm!
hahaha
hon blir sådärr tyst ibland
Jenny:
hahahahahaha, när hon slog sina händer för munnen!
TeruTeru:
märkte att killarna fnissade en massa
hahahahaha
Jenny:
och sen bara bablablablablablablablbalablablaaa
TeruTeru:
hahahahaha
och upprepa några ord FLERA gånger
Jenny:
bra bra bra bra bra!
TeruTeru:
hahahah mmm
Jenny:
hihihi
TeruTeru:
lite halvskum och söt

.....en stund senare.... 22.34
....

Jenny:
sen gjorde hon massa konstiga ljud med?
när hon inte riktigt visste vad hon skulle säga eller göra? 
TeruTeru:
hahaha märkte inte
men när hon letade efter kurshandboken sa hon nåt ord upprepande gånger när hon letade
hahaha
Jenny:
hahahhahahahahahahahaa
JAAAAA!!!! men jag kommer inte ihåg vad hon sa
TeruTeru:
hahahhaha inte jag heller!
Jenny:
nästan så att man ser fram emot nästa u-sem ju hahaha
TeruTeru:
alla bara småfnissade 
mm så flum

#1 - Teru

hahaha att du inte tog med längre del av konversationen! Det med att hon upprepade när hon letade efter papperet!

#2 - Maco

hahaha, shit så rolig. Jag vill veta vad det var hon sa!

#3 - Teru

hehehehe så kul alltså

#4 - JENNY HSU ♥ var det som skrev förstås..

"hahaha, shit så rolig. Jag vill veta vad det var hon sa!"

#5 - Mikaela

hahaha... galen och söt tant det där!

#6 - JENNY HSU ♥

Mikaela: Hihi visst visst! Vet inte om vi fick så bra svar från henne men man får väl vara glad för det man får: underhållning.



Någon frågar något och hon svarar med "Ahmen, det kommer ni att märka sen..."