be creative ♥

Hjärtformade sushin..
...på alla hjärtans dag! Jodå, fina blev de alltid och goda!! Vi var mycket nöjda! Riktigt roligt.. vi testade att göra sushi med pepparkaksformar, vilket visade sig vara mycket användbart! hjärtesushin:a blev jättesöta hihihi... :)

Vad tycker Ni om våra hjärtformade sushin?                        







Tack för en mysig lördag och sushimaking!

#1 - Emma

sv: inget o tacka för, du är riktigt grym! :)



okej, men är det du själv som gjort designen här i bloggen? :)

#2 - ☆Karin☆ Nageltok & Bloggdesigner

Uj...vet inte...flåt...ha ha Skrev ja d,...

Mm du ser...För MYCKE snö

#3 - Teru

Oh så coooooolt!! Ser så lyxigt ut!!

Kawaiiiiii neeee~ I like the pinku the most!

(:

#4 - miahmariah

Ser riktigt aptitretande ut.



Hoppas att allt är bra annars.

kram

#5 - Teru

tack (:

#6 - keit

Coolt. Vilken bra idé. Jag som älskar sushi. Nästa år ska jag överraska min kille med hjärtformade sushin... :-) Gillar din blogg :-) Lägg till mig på bloglovin sp lägger jag till dig med. kraam

#7 - JONNA

fan så fint :D dock har jag aldrig smakat sushi 8-)

#8 - Maria

åååå jag vill oxå ha hjärtsushi, vi får snart ta en gemensam dag i köket och se om vi kan koka ihop något till grabbarna.

#9 - Anonym

Wow vilken grej! snyggt gjort!

#10 - Teru

Hehehe för att Klas (eller servicelinjen) är inte nåbar, efter klockan 12.



Skrivit ett nytt inlägg! Du är en av blommorna. :)

Puss

#11 - Fanny

shit vad söta! :)

#12 - Carrie

KAWAII NE~ ^____^

#13 - JENNY HSU ♥

Tack Carriiiie! :D

#14 - Linda-lo

Hej va kul att du tittade in på min blogg :D Jag gillar ju inte sushi men GUD va fina bitar du har gjort! Önskar nästan att jag tyckte om sushi :D

#15 - Anonym

har du nån tung kamera sådär?

#16 - JENNY HSU ♥

Till Anonym: Näe, jag har ingen tung kamera, en väldigt lätt sådan faktiskt. Haha.. Jag använder en liten rosa FinePix Z20fd! ;)

#17 - Sanna

Mums! ^o^