be creative ♥

Vinn en nagelstyling från mig!

Hej kära läsare, beundrare, älskare, vänner, herrskap, damskap och fans..

Snart är detta året slut. Öppet och frostigt står det nya året precis runt hörnet och väntar. Började fundera på nyårsnaglar. Vi välkomnar ju in det nya året med glitter och explosioner (fyrverkerierrrrr). Nu vill jag att Ni ska hjälpa mig att bestämma design till nyårsnaglarna! Självklart (!) ska det vara med massor av glitter.. Har inte kommit på exakt vad jag ska ha för motiv men vet bara att det ska se ut som snygga glitterexplosioner. Nu mina kära vänner, vill jag ha din åsikt. Skriv, ge lite förslag, önskemål, tips osv. Bästa förslag får en målning! Haha.. ;) Jaa visst, så länge ni tar er hit.. ^^ Låter inte det som en bra idé? (Ni kan väl ge förslag fastän ni inte vill vinna målningen? :D)

Ps. Förresten, måste även bara tipsa om en ny upptäckt i min nagel...eh...värld? Diamond Hard! Skitbra, förutom att det ska stärka naglarna o blaha, så är det ett skitbra överlack till finishen. Nagellacken verkar hålla mycket bättre. ^_^



Nu är det sovdags gott folk, god natt!
#1 - Matilda

jag skulle vilja vinna en någelmålning av dig, men du bor så långt bort ju!

#2 - linnea

du kan ju göra naglar med raketer på. svart bakgrund. sen ett vitt tunnt sträck upp från nagelbanden. Låt det torka riktigt ordentligt. Sen tar du ett genomskinligt lack, och drar ut sträck från toppen av det andra sträcket, så det ser ut som en raket som precis har exploderat, och sedan häller du på glitter i valfri färg!

haha, lite svårt att förklara, men hoppas att du fattar (:

ha det bra!

#3 - Ella Grön

Hej! Vilken fin blogg du har!

Kolla gärna in min också:)



http://ellagron.blogg.se

#4 - Cherin

Hej!



Såg att du varit inne hs oss och blev nyfiken på dig. Är helt trollbunden av dina nagelstylingar. Im impressed!

#5 - Mohammed

Hahahaha ja det var Cherin. Jag blev inte trollbunden om jag ska vara ärlig. MEN jag kan medge att du e duktig!

#6 - Emma

fan va snygg design nu har!! :) älskar det lila :D

#7 - becka

har du några nyårslöften?:)

#8 - Amanda

Svar: Ja, det var superfint väder, en perfekt vinterdag! =)

#9 - Claudia

Gott Nytt År! =)



Kram!

#10 - Alicja

Äsch. Jag tänkte också att du skulle göra fyrverkerier på en svart bakgrund. Fast jag tänkte iofs att det skulle vara färgglada och glittriga fyrverkerier och olika på varje nagel. Och tummarna ska vara champagneflaskor. Och kanske en eller två serpentiner. Och så borde det ju stå 2010 på någon nagel. :)Lycka till!

Gott nytt år min kära Bennyben. Hoppas vi ses oftare detta året. PUSS!