be creative ♥

Innan det färdiga resultatet
Bröllopsnaglarna. Denna målning tyckte jag om! Väldigt stilren och häftig! Först när jag målade på det blåa lacket (från depend) på mina ganska så långa naglar tänkte jag "usch, ser ut som häxnaglar. Skitfult! Haha.. Detta blåa lack kommer jag nog inte använda så mkt sen.." Men efter att jag lagt på de vita strecken blev det faktiskt riktigt coolt :) Jag tycker att det blev finare såhär än det färdiga resultatet (som jag ska visa senare) men dom färdiga naglarna passade känningen mer och de är sannerligen mer festliga med glitter och tjohej! ^_^

#1 - Josefin

Skit snyggt var det ju :)!

#2 - Chrissie

SUpersnygga naglar :)

#3 - Hanna

Snygg blogg =) Naglarna blev mycket snygga!

#4 - My

haha så lite så :)



måste säga älskar din blogg ;) är inne ochtjuvläser ofta ;)

#5 - Jessie

helsike är de dina klor?? jag har inte duttat så mkt mer men har köpt silverglitter! den du!

#6 - angelicato

sv: tackar ;)



Har kikat igenom alla nagelbilder nu, riktigt fint, du är duktig!