be creative ♥

Servettblomma
Syrran lärde mig att göra blomservetter eller.. servettblomma... ja ni vet vad jag menar. Fin va? :D Jättelätt att göra, hade varit sjukt fint att ha på någon bjudning! Tyvärr har jag inga process-bilder (kan lägga in senare om ni vill lära er hur man gör?), men såhär fint blev resultatet:

#1 - Sofia

Ser ut att vara skitsvårt att göra:O

#2 - Sofia

Sv; åh, tack så jättemycket :) !!

#3 - Sofia

Sv; Kanske kan göra om den imorgon och filma mig då också :) Audition är nu den 25;e i Stockholm! Inte långt kvar alls, uuh. Jättenervös! Haha.

#4 - Sofia

Sv; Gör det om jag har tid då:D och ett JÄTTEstort tack!! :)

#5 - Teru

Oh vad fint! Jag skulle gärna vilja lära mig! Hihihi ^^

#6 - Teru

Sv: Kan vara jag som tänker fult, men om du tittar på vad deras handgesture påminner om...



Mm, gör så gör så! ^^

#7 - Teru

Sv: Hahahaha nga dou yiu yann tseng ah! Knappast att jag kan bjuda dig nu iaf. Maybe tjött leung gaa sii ^^

#8 - H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: ja jag med :D har två par chinos xd

#9 - Daniel

Borde lära mej!



Tjusigt!

#10 - °•S O M M A R U N G A R N A•°

Ååh, dom där är så himla coola! Den där ser ju sjukt snygg ut, har testat flera gånger att göra sånna, men hur fan fick du dom så snygga? HÖHÖ! :D

KRAMAR PÅ DIG!

#11 - Djet

Fotot är häftigt. Var det svart bakgrund eller har du fotoshoppat?

#12 - Frida

Det var väldigt fint! Tänk vad man kan göra med lite papper...

#13 - B A M B I S

SVAR: Ehm, hahaha, jag är ingen riktig data-nörd sådär, men alltså webbläsare? är det typ Windows explorer eller något sådant? :P Ska fråga mamma sen ^^ haha

#14 - Lady Humpalot - fun & fearless

Införa dödshjälp i Sverige.. för eller emot? Ta gärna en titt på mitt senaste inlägg om du vill! :-)



http://ladyhumpalot.blogg.se/2009/april/oetiskt.html

#15 - Gaia

Snyggt! :D

#16 - BAMBIS ♥

SVAR: Haha OK, men då är det Windows ^^

#17 - Lady Humpalot - fun & fearless

Sv: nä precis, inte jag heller. usch, hemska tanke! jo, det kommer ju alltid finnas massa "tänk om"... tyvärr :-/ men som sagt, med jävligt strikta regler tror jag att det kan funka :-)

#18 - becka

Var med och tävla i "Veckans Blogg" på min blogg =)

#19 - Teru

Sv: Hehehehe gör du det...

Jag har ångest... jag kommer typ försvinna från mitt sociala liv på nästan 6 veckor! Gud!

#20 - Terese

Gud va snyggt!

#21 - Andréa

Sv: Ja Heath Ledger var så duktig.. och fin också :)

#22 - Karolina

Åh vilken fin :D

#23 - Andréa

Sv: Ja DHW är ju bra :) Jag har just laddat hem ett av dom sista avsnitten som finns! Spännande.

#24 - H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hehe :P jo de är sköna ;>

#25 - B3tty med internets snyggaste blogg

Tack så jättemycket. Kul att du gillar den. Prenumerera gärna. :)



Din blogg är också riktigt fin!

Ha en fortsatt trevlig dag!

#26 - Terus svar till Siu

Sv: Nej tyvärr blev det inte av. Jag tittade över min ekonomi och det skulle inte hålla. Jag vill inte ge in på något som jag inte ens är hälften så säkert att jag klara av. Både för min skull och hennes liksom, kan inte lämna henne i sticket ju. Det var för många kostnader som inte var inräknade ännu, samt andra faktorer som spelade roll. Skulle vara jättekul och AMAZING apartment, men förnuftet och god självkännedom said no.

#27 - Teru

Sv: Japp jag var i skolan! Jag såg dig och Maria lite kort när ni gick förbi mot läktarn. Mmm han var fantastisk! Har inte haft en sådan vettig föreläsning på länge!