be creative ♥

Stukat foten
I fredags.. efter en mysig kväll hos min kusin skulle jag hem. Hongdxa skulle köra hem mig.. Vi gick ner till bilen.. Trappor.. (ni vet vart det leder..?) Mörkt.. Såg ingenting.. Framför mig gick Hongdxa.. Hon snubblade och hojtade till.. Hann inte koppla.. Jag såg mig inte för heller.. (Det är mörkt, sa jag det?) Jag trodde att trappan tog slut där.. Men det gjorde den tydligen inte.. Trampade snett.. Foten vek sig.. Aj Som ... (/%""¤*CENSUR*/()"¤()&%")

Igår var jag bara hemma.. hade ju planerat att städa och dammsuga och allt sånt där tråkigt.. Men där sprack ännu en av mina planer.
Just nu har jag en stukad fot, som har ont och inte vill gå.... Suttit på akuten med Hongdxa i 7 timmar och VÄNTAT idag.. etthundratusentals skvallertidningar, damernas värld etc etc, tre röntgen bilder, två rejält uttråkade och platta skinkor, och ett par kryckor senare var jag på väg hem.. Så jävla drygt.. men det blir till att gå sakta och inte göra ett skit imorgon.. förutom att jag måste plugga.. >_< palla det liksom!

Ps. Insider Tips! Vill ni att det ska gå fort att få behandling på akuten? När du kommer in där.. stöna och sucka så mycket du kan, lägg in ett par extra "aj aj aj" och "ååh ååh åååååååhh!" och rynka ansiktet så att de verkligen ser att du mår dåligt. Då tar de er omedelbums..!

Litt.Sem på tisdag.. Ser inte fram emot.. Hoppas bara att jag kan gå någorlunda tills dess.. annars blir det ett h*lvete att gå till skolan i snigelfart.. plus pain och belastning på fel ställen.. sniff..

Igår fick jag en liten visit från min familj. Blev uppassad och grejer :) Syrran, farmor, fasterx2, syrra och kusin här.. De tittade och petade lite på min fot och gav mig nya bandage prylar.. Nice nice.. och en "tseng gwat sui".. weird stuff, men jag hoppas att det funkar som mirakel medel.. Och senare kom de med sushiiiiiiii! :D
Nästa helg hade vi ju planerat att åka ner till HBG... o_o And I leally leally want to go...! Men om foten fortfarande är helt f*cked så vet jag inte om jag kommer kunna köra............... Det är vid sådana här tillfällen det vore bra om du hade haft körkort........ Nämner inga namn.... La la la.......


Tack för att ni står ut med mig ;P Hähähähä...