be creative ♥

Min sista VFU vecka.

Må ni tro att jag är glad. Idag har jag varit på plats i nio timmar och jag är helt slut. Fick gå en hel timme tidigare av min handledare idag. Håll i hatten! Well, det säger jag definitivt inte nej till. Imorgon är det tio timmar som väntar mig....

I helgen ska jag hem till helsingborg och fira ! ! ! ! Men ännu är det inte tid för avslappning. Nästa vecka är sista veckan i skolan och tro inte att det ska bli slappt. I helgen får jag ju typ råplugga.. för tro inte att man har varken tid eller ork att göra det under VFUn. Vi pluggar redan liksom.. och "jobbar" samtidigt. Men varför inte köra stenhårt tills studenterna dör? JA!

Sen är det sommarlov. I två veckor om jag har tur. För sen ska jag jobba, på hemtjänst :D Överlycklig att man fått jobb liksom. Dom ringde mig i morse och sa att jag fick jobbet ;D Så Japps.. det blir jag och älskling på hemtjänst i sommar, se upp tantaaaligan! Här kommer vi!!!! Hahaha...

Sandra: Well, i really hope so. Alicja har redan dissat mig så jag hoppas att du kommer ändå om du är hemma. *blink blink* Och yasse ska du kanske inte hoppas på för mycket heller. Hon ska ju säkerligen också plugga. Jädrans plugghästar. Hihi.. :) Man måste ju liksom kombinera plugg med nöje, annars överlever man aldrig! Eller hur? Håll med mig.

Djet: Nej jag har inte tagit bort bilderna. Polkagrisar? ;D Näe, du ska få nåt bättre! Hihi.. PUSS!

Hmm.. ska man orka laga mat? Tanken på att bara göra lite nudlar är ju mer lockande... och orka tvätta... Jag längtar tills skolan slutar och man kan få sova ut och vara så jävla slö igen! Haha.. Eller nåt ?
Och PALLA skriva VFU rapporten.......? skjut mig i huvet?

Nu gick jag

#1 - Djet

Tänk att du pluggar så mycket som du gör (eller är det bara som du skryter? XP). Jag är chockad.... ^^;