be creative ♥

Americans

Söndags natt och jenny sitter uppe framför datorn med en lampa tänd. Resten av huset är släkt och sover. Kanske snarkar lite grann också. Imorgon beger marcus och jag mig hem till borås igen. Sorligt sorligt vill jag säga. Även om det kan vara skönt, så vill jag inte riktigt lämna helsingborg än. Jag hade velat stanna tills på torsdag och åka upp med syrran och kusinen istället. Men, marcus börjar jobba på tisdag, och kär som han är kan han ju inte vara utan mig ;D höhö.

Helt galet. När man skall planera någonting med gänget så blir det liksom aldrig, men igår kan man säga att det var ganska mkt impuls bestäm-träff. Och alla fyra var på plats, bara sådär! Sååå nice att träffa er brudar. [Yasemin, Sandra och Alicja. My forever Ättekulla tanter] :D Och sen Sushin ska vi ju inte prata om! Sååå himelsk. Saknat Kyoto. Även om det inte var som förr, men det är fortfarande det bästa stället. Det är ju trots allt mer eller mindre samma recept och arv. Me loooooooooove sushiii!!

Idag har jag hunnit med att träffa GT, stod och tjattrade lite utanför Peo & Anto. Grabben har tydligen flyttat ner igen, nice, då får man kanske träffa honom något mer i sommar. ?
Sedan blev det en snabbis på MAXI, och sen en snabbis hos Madde för att sedan bege mig till Farmor (next door). Umgås och hjälpa till att förbereda till folkets hemkomst från upplandet (Usa besöket och de andra som åkte med för att guida). Dukade skiitfint :D Haha.. Massa good mat! Så jäkla hungrig jag var. Kyckling, anka, räkor och massa mums :D Efter maten blev det jordgubbar (m. alt. glass/grädde) fiiint. Sen åkte vi "ungar" (jag, syrran, kusinen + sonen, döttrar x2) ner till norrahamnen, satte oss och kollade på solnedgång.. sen satte vi oss och snackade lite kul och drack lite. Jag fick en jordgubbsdrink, himla god :) Det var skitnice, inte alldeles för kallt och det hade slutat regna (!!!!) och sen fick man praktisera sin rostiga engelska, det var kul också! Haha :D Får hälsa på dom i San Francisco nångång så att dom får ta med oss ut på riktigt nångång! :D Blev så kort besök sist..



JAG VILL JU RESA TILL USA! Ska fan få med mack också.. mohahaha ;D

Nä.. nu väntar jag på att Joanne ska skicka över lite bilder från Sidi, Koko och Hins student.. men hon är ju inte lite seg. Sen ska jag soooova och imorgon ska vi kränga en kebab med VITLÖKSÅS (haha) innan vi lämnar skåne! Sådeså!

Puss och kram

Tack för en underbar helg!