be creative ♥

Spontaneous on my mind... ♥
För tillfället är jag bara så himla glad över allt jag har. Det är så jäkla gött att inte känna massa ångest inför måsten och borde. Jag trivs med mitt jobb och det är härligt att vara förskollärare, in på mitt andra år. Nystart med lite mer kött på benen och erfarenhet. Tack vare underbara kollegor. Men nu är det delvis nya kollegor, så det känns också spännande även om jag är lite ledsen att jag inte längre jobbar ihop med Margareta. Sjukt tacksam att jag fick första året som nyutexad ha henne vid min sida. Tack ♥ och nya och gamla barn, himla goa och fina dom med, vissa behöver bara finputsas lite, hehe. :D Jag liksom nästan ser fram emot att få vakna och dra till jobb imorgon, sjuk känsla. Har nog aldrig känt så förut för ett jobb, dock kanske inför Högskolan, det var fett nice. Många fina minnen därifrån. Saknar till och med när man hade ASTRÅKIGT på någon föreläsning för att man antingen inte hörde för att föreläsaren mumlade eller så var han bara fett jävla tråkig så man dooooog.

Saknar sommaren i Borås. Saknar vännerna och bekanta. Atmosfären på högskolan. Den allra roligaste terminen på hela utbildningen var ABSOLUT när jag läste specialsering Bildskapande. Åh herregud, den terminen gav mig nog mer än allt annat tillsammans! Haha, okej kanske inte...men massor. Hade en lärare vid namn Mats, han var HELT underbar. Alla var tagna av hur han hade den fantastiska förmågan att INSPIRERA oss - inspirera enormt! Tänk om man kunde ha en workshop med honom igen, bjuda in lite folk från pluggtiden och fråga honom om man kan ge oss ny inspiration :D Höhö.. Ja det hade varit nåt. ^____^

till min familj och vänner och till dig som läser detta. LOVE LIFE.
#1 - Mikaela

Åh, jag blir lite rörd över ditt fina inlägg! Så skönt att höra att du trivs på förskolan. Låter som att du hittat rätt...



Vet precis vilken känsla du menar när du skriver om högskolan. Ljuvliga tider. Man kunde bara fokusera på att lära sig, forma sig själv som pedagog och umgås med de klasskamrater man tyckte om...



LOVE!

#2 - Gia Le

Du är saknad i Borås med! Skönt att höra att du har det bra :)