be creative ♥

Ishockey
Fyfaaan vad roligt jag haft idag! Varit på ishockey träning för första gången! Jag är lite smått kär tror jag, haha! Redan efter en stund gick det mycket bättre att åka runt med skridskor och jag känner mig mkt mer stabil nu än innan.. Tack till tränaren och uppmuntrande lagkamrater. Diggar känslan att glida runt på isen. Det var en hel del skridskoövningar, så det var svinkul!

Blev inga bilder idag men jag kan väl säga att jag förmodligen såg rätt rolig ut med all skydd & klädsel. Efter dagens träning att döma verkar det vara ett gäng goa människor, dom var så snälla och hjälpsamma :D Det blir nog ett återbesök snart igen!

Tack Maja för att du introducerade mig för isen!

The Hockey Champ:

#1 - Alicja

Har du börjat spela hockey? Hur hände detta? Vad roligt!

#2 - Anonym

hej har du slutat med naglar?

kan du länka din nagelblogg om du har någon?

eller göra en :D

#3 - MAJA

tack för att du tordes prova på och antog utmaningen! ;) Du är så himla välkommen!!! <3<3<3