be creative ♥

Högran vs Vänstran
Högerhanden är ju den som får jobba hårdast när man är högerhänt, och på toppen av allt hårt arbete den utför för att göra den vänstra handen superfin, får den själv bara bli halvdan! Hur orättvist är inte det? Men högran hänger inte läpp för det. Den förstår att alla faktiskt inte kan vara bra på allt.. och vet ni vad man kan göra då? Istället för att sura hjälper högran till när vänstran målar! Man för nageln längst penseln istället för att föra penseln mot nageln, men så klart får de göra jobbet tillsammans - låt högran och vänstran samarbeta! Fattar ni?!? Haha :)


Ovanför ser ni tumnageln på högerhanden, som jag blev mest nöjd med utav alla naglar!
Ibland blir även högerhanden fin, och det tackar vi vänstran (OCH högran) för! :)


Dock tycker jag att det är lättare att fotografera med högran än vänstran...
#1 - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Ah sååå snyggt!!!

#2 - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack för tipset!

#3 - Alicja

Haha. Så fint inlägg. :)

#4 - Jennie

hejhej!

hur är allt med dej idag?

jättesöt blogg!

kraam

#5 - elin

Jag är jätteintresserad av naglar men dock något av en nybörjare...

Min dröm är att jobba med naglar =)

Gör du det??

#6 - Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Så fina naglar! :)

sussa gott

Kram

#7 - elin

Ja, fast det är tydligen svindyrt att gå en sådan utbildning, men det är nog värt det ^^



Har inte det för tillfället men snart kommer en ny kategori upp där jag ska lägga allt sådant =)

#8 - Elin

Coola naglar :)

#9 - FILIPPEZ - ÄR JU FUCKING KUNG

snygga naglar ;)

#10 - Carrolized

så himla fin blogg!

#11 - MATILDA SIMONETTE ♥

Vampyrer, finns dom? ja, vissa påstår det iaf. På min blogg kan du läsa mer om det och där det också finna länkar till "människor" som menar sig vara vampyrer på riktigt.



http://MatildaSimonette.blogg.se

#12 - jess

haha ja eller hur =)

snygga naglar!

#13 - Joos

Grymma naglar du har :D

#14 - Lina

Fy vad fina naglar ;o

#15 - Linn [ Cashionista ]

Fan va snygga naglar :D

Jag önskar att jag också kunde måla mina så fint!

#16 - Ketheya

Du är grymt bra på att fixa naglar!

Jag önskar också att jag kunde vara så bra på att måla mina! :)

#17 - Chop chop

SV: Japp, det var precis de här naglarna jag menade! Urläckert! ^^



Ska försöka tänka som du nästa gång och försöka fixa till mina naglar också! Fast får nog vänta ett tag, måste spara ut mina naglar.. :( Mina naglar är väldigt sköra nu, har funderat på att köpa såndär nagellack som stärker naglarna, fast har inte orkat. Sen har jag en speciell relation till att naglar skivar sig, jag tycker att det är jättekul att dra bort det övre lagret när de skivar sig.. det är kanske därför jag inte "orkar" stärka mina naglar. Dålig dålig "hobby"! :P