be creative ♥

Känslor som är bra bra bra!
Oh, vilken underbar dag! Himlen är blå, solen skiner och jag blev väckt av Lindas vackra stämma. OOoooh! Ni som känner mig vet att jag kan bli förbannad av att folk ringer och väcker mig ibland, inte världens bästa morgonmänniska.. Men inte denna dag. Ikväll ska jag leka med Linda och Carolin. I miss those guys, so much!

Är hemma hos päronen själv nu, för alla iväg på jobbet. Mohahaha.. Har satt igång syrrans dator, spotify och dansar runt till Timbuktu och Carolina Gynning medan jag sminkar mig och fixar håret. Hahaha.

Och om en halvtimme ska jag traska ner till bussen, åka in till stan för att luncha med Sulle! Skulle denna dagen kunna börja bättre? :) I feel happy and lucky today.. hihihi. Mamma har lagat jättegod mat också.. men ja, det kanske jag kan äta lite av i eftermiddag haha.. Måste spara plats i magen till sushin!

Vad vore livet utan vänner, familj och.... mat??? ;D
#1 - Djet

Sushi till mig med!!!!!!!!!!!!!!!! XD