be creative ♥

Min gala klänning
Haha, letade kläder till Idrottens Bingo-galan imorgon. Det står att man måste följa dresskoden som är kavaj och inte komma i jeans. Ja.. och sen är det ju trots allt gala, och hur många plagg kläder har jag som ser ut som gala och glamour? Tss. Men.. efter att ha rotat runt i gamla kartonger hittade jag en röd slikesklänning med paljetter och en svart fladdrig kjol.. Hmm.. Jag testade kläderna ett tag och sen slängde jag på mig klänningen OCH kjolen... kjolen utanpå.. osv osv... Haha, det blev faktiskt skitsnyggt, så jag satte mig och sydde ihop skiten för hand. För en symaskin äger man ju inte precis.

Nåt sånt här blev klänningen..











Klicka för att se större bild



#1 - elskling

elskling jag vill se!

#2 - Djet

Men öh... hallå. Visa mig HELA klänningen. Eller hela outfiten med dig i. O.o

#3 - Maco

Haha ja jag ska göra det... imorgon när jag har laddat in bilderna eller nåt... Coolt att du kommenterade PRECIS när jag loggade in! Haha.. har precis kommit hem från galan... sova snart ZzZz vad gör du uppe?!

#4 - Jenny

(Det ska stå Postat av: Jenny, så klart)

#5 - Djet

Jag har precis kommit hem från Halloween-party (öh, för en timme sen) som förresten inte var ett halloweenparty men ett Black n White maskerad tema party. Tur att jag iaf hade EN färg rätt.... T_T



Anyway, har sminkat av mig, borstat tänderna och funderar starkt på att gå och lägga mig.