be creative ♥

Aktivitets poäng
Dock inte på bloggen, Nä.. men runt om i lägenheten och ute på stan! *PUH* Dessa dagar har bestått av ledighet ifrån både jobb och skola, men fullt upp med annat. Jag och Marcus har städat (städat och städat) vår lägenhet! Ska ta det sista imorgon. Jo för imorgon kommer ju grabbarna. Då får vi ju se till så att det inte ser ut som fan här.. Haha :) För ovanlighetens skull... Och tvättat har vi gjort, och pantat, och storhandlat, och massa grejer!

Min mobil kom idag!! Yippieeee Wihoooooooooo! Lekt med den en massa nu. Alltid skoj att få en ny leksak.. Det jobbigaste är dock att behöva skriva in alla tusen nummer.. Urk.. ? Lönt att mitt simkort är typ hundra år gammalt och bara får plats med 100 nummer.. :P millenium ni vet, och vet ni hur många meddelanden som kan sparas på kortet? Jo. 17 styckna. Förr i tiden kunde man inte ens spara sms på telefonminnet, nä.. utan alla (17!) meddelanden hamnade på kortet. Och ja jo, den fylldes ju snabbare än snabbt. Och jag har ju alltid varit en sån som vill spara alla söta meddelanden jag får av folk. Men kunde jag det? NOOOOO! Tur att man kan ha flera hundra nu? (eller?) Haha.. Ahhjaa! Har målat mina naglar matchande till min mobil också: i LILA! Well, jag säger då det, hade mobilen varit i rosa så hade den verkligen varit HELT PERFEKT. Även om den inte är långt ifrån perfekt nu... :) Den är nog fan snäppet vassare än min gamla W550i, och den var en riktig höjdare! :D


Enklare naglar med lite mer eleganta och .. sofistikerade inslag?
(tillsammans med min nya kära leksak ^_^)



Tyvärr har jag inte gått på några utav aktiviteterna på introduktionen denna veckan, men nästa kanske? Förresten så var jag och marcus och köpte oss vars 10 filmer på f.d. VideoMix, nu s.k. Hemma Kväll. Oh yeah? Film maraton? Det är ju tur att vi två har så lika filmsmaker och kan se varandras filmer med glädje och inte lida till döds..... NOOOT!! Haha.. Det blir filmmaraton på varsitt håll.. :P


Nu ska jag kolla på avsnitt 21 på Moonlight Resonance..
Och sen kanske man ska krypa till kojs? ZzZz..

Peace out

#1 - Daniel

Snygga bilder du me! Kom med i bastu ikväll! :)

#2 - Anonym

Gamar. Och då menar jag inte mat...

#3 - Daniel

Sv: I Finland. Fast ikväll far vi på karaoke. Så kom hit vetja! ;)