be creative ♥

Sommaren avslutas med Helsingborg
Sista helgen innan plugget ja. På tisdag börjas det. Och jag avslutar sommaren med Helsingborg :) Anlände ganska sent hem till föräldrarna igår. Åt liten bit mat, åt lite mango och varvade ner lite. Sedan var det ut till rydebäck. Riiiiiktigt mysigt var det. Känns längesen varje gång man kommer ut dit och igår var en perfekt kväll. Lagom behagligt (kunde varit två grader varmare), vindstilla och bara hela underbart med marcusen min. Satt ute och softade. Senare satt vi på tågstationen (som inte låter så romantiskt kanske, men tågstationen i rydebäck är faktiskt riktigt fin och häftig.) och mös medan vi väntade på att Paul skulle anlända från jobbet. Förflyttade oss lite och fortsatte att ha det lugnt och trevligt. Sedan begav jag mig hem runt två snåret och däckade omgående.

Idag har inte varit så dålig heller inte. Det började med att syrran, kusinen och jag skulle gå på bio idag och se Transformers (igen för min del.. haha :) but I like!), och så klart hinna med en tripp inom Amadeus :D Men sen blev det att Pappa följde med, och sen kusinens mamma, och lill-faster och även lill-farbror. Så vi blev ett helt gäng istället. Nice nice! Pappa följde bara med och åt, sen övergav han oss för badminton. Hrmf?

Efter bion åkte vi hem till farmor och inväntade mamma och pappa för att sedan äta middag ihop. Efter en massa mat senare och lite kortspelandes på datorn ville folket hem. Så vi trippade hem... och kvällen tog inte slut för mig ännu. Det blev en snabbis in till stan där Marcus, Paul och Kevin hängde på Dickens. Härligt, blåste liiite väl mycket och jag frös lite. Men det var kul. Nu är man hemma, nöjd efter en lugn och otroligt trevlig helg. Imorgon åker vi tillbaka till Borås. Med farmor som plus i kanten.

Annars är det bara att invänta pengarna som ska rulla in på måndag ^____^ och *hemlighetsstämplat* tillsvidare. Plus kursintroduktionen på tisdag. Jäkla Jennie Thulin, som skulle ha hamnat i samma grupp som mig till hösten, men hon har ju hoppat av :(((((( *kommer sakna dig gumman*

Nu ska jag checka in Luvit och se vad som har kommit upp inför hösten.



So long my friends