be creative ♥

Valborgsmässoafton

Åh! Ville ju vara i HBG nu.. Men icke. Men det blev inte så tokigt idag ändå. Började dagen på Götagårdens förskola med totalt fyra barn och fem vuxna på det. Normalt..? Näe, men resten av ungarna var ju lediga. Men slutade redan halv ett så det var inte så farligt :) Sedan följde jag med Suss en liten runda med Ida. Var en vända på systemet, köpte cinzano och heineken. Mot City, köpte lite jordgubbar och marabou mjölkchoklad :D Smälte det och rullat jordgubbarna i.. muumsigt! Till middag blev det lax på de nya fina tallrikarna som jag inköpte på ullared!.. Det var såå gott ;D Mätta och goa, stack jag och min mack ner till högskolan för att skriva ut jobbansökningar åt honom, så nu har mack min skickat i väg en deel ansökningar! mkt bra mkt bra. På onsdag ska vi ringa till hemtjänst.... hoppas vi får något jobb till sommaren nu!!! Sedan blev det en runda ner till stan, köpte oss varsin kulglass och softade i solen. Efter massa runt-tramsande bestämde vi oss för att bege oss hemåt. Suttit och myst massa framför teven med vin och jordgubbarna. Riktigt fiiiint. ;D

Här
sover
vi med nya
sängkläderna
från ullared
och min älskade
murgröna!
Jag älskar Dig, Marcus!