be creative ♥

Kungligt Schackbräde?

Den förra målningen började bli matt och flagnade av, och är det något jag inte gillar så är det halvdana naglar. När deras lyster och glans är borta, är det dags att måla nytt (eller i alla fall ta bort det :P) ^_^ Skrapade av det sista av det rosa och vita och hade egentligen inga några tankar på att måla något nytt när jag kom hem - trött och slut - från skolan.

Men det ena ledde till det andra, och en stund senare satt jag med dessa nya nailsen! En ny design kan man väl säga! Jag tycker att den ger mig känslan av ett lyxigt schackbräde, i och med det guldiga.. eller kanske ett badrums golv? Haha, men cooolt blev det i alla fall! :D Me likey!
#1 - AF

snyggt :)

#2 - Teru

Nice! I like!

#3 - Amanda

Sötblogg! =)



Svar: Åh, tack så mycket! =D Vad glad jag blir att det är någon som röstat iallafall! Ja, jag gillar löv bilden också! =D

#4 - Amanda

Svar: =) Jag svarade aldrig varför den brann. Men det var inte jag som gjorde det, vi såd det när vi var i Danmark, det var någon tradition! =)

#5 - Amanda

Svar: Tack! :D

#6 - Djet

Tjusigt ju. ^_____^

#7 - Anni

vad fint!