be creative ♥

Varning för hajen
Djet: Hoppas att du inte trillar av stolen nu. :)

Nu har jag sett Jaws - ettan och tvåan. Mysiga filmer det där, haha! Lyckades somnade under båda också, var så himla trött när jag såg dom. Men innan jag somnade under andra filmen (en eftermiddag efter VFU) sa jag till Marcus att säga till mig när Hajen kommer! Hahaha.. (Man hör ju av soundtracket ni vet, dun dun dun dun dun dun haha) så jag vaknade av ett ryck när han plötsligt ropar från datorn: Hajen kommer nu!!!!! Haha, det är ju de roligaste delarna i filmen. Annars är det mest störigt och tråkigt, när han Polischefen Martin Brody (Roy Scheider) springer runt och ska försöka få simförbud av de andra idiotcheferna, för dom tror ju absooooluuuuuuut inte att det finns någon haj? Eh.. helt stört.

Jag är inte längre speciellt rädd för Jaws-filmerna eftersom jag sitter på torra land och tittar på dom. SJÄLVKLART hade jag varit PISSRÄDD för hajen om jag hade träffat honom/henne i vattnet. Men kan tycka att de är ganska trevliga att titta på. Blandad skräckförtjusning ni vet. Jag hade gääärna velat se en sån riktigt stor (och läskig) haj in real life, gärna när jag står på land och inte har en chans att träffa hajen skin to skin. Men när jag googlade på jaws hittade jag ett filmomslag där det stod Jaws 3D. HOHO! Det är nog en film jag verkligen INTE vill se i 3D version. Nä fyfan, jag gillar inte 3D filmer alls tror jag (har ju inte sett så många), de man har sett ska de alltid komma emot en som om de ska peta ut ens ögon, hur trevligt är det egentligen??!

När jag spelade Ty The Tasmanian Tiger (haha roligaste spelet ever), fanns det en "Boss" där man skulle döda en metallhaj. Och för att distrahera hajen fick man slänga mat (kött?) till hajen så att den skulle hålla sig upptagen med att äta, för att man själv (Tigern som man spelar) sedan skulle hoppa i vattnet för att hämta upp syrgastuber i botten och sen snabbt som fan simma upp igen och hoppa upp på någon plattform (innan hajen kom och åt upp dig).. Fatta som jag svettades. Så jävla rädd var jag... stängde av ljudet också. CREEPY, eh ja! Jag stod vid strandkanten skitlänge och visste inte vad jag skulle göra. Det var skitläskigt! hahaha.

#1 - Teru

Dun Dun Dun Dun Dun Dun... Haahahah jag vet EXAKT vilken låt du menar! (fast det vet nog alla) :P

Jag vågar fortfarande inte titta på dem! Jag tror jag skulle enjoy de delar av filmen som du inte gillar :P

Tänker på Stina när du pratar om Hajar, hon och hennes övertygelser är så söta! xDDDD

Det spelet verkar påfrestande hhahaha... coolt xDDD

#2 - johanna

Shit vad läskig bild :)

#3 - vesna

åh va kula tt du skrev =) riktift fin är din nya design, diggr den riktigt mkt =)



tack sötnos =) ur the best =)

#4 - Djet

Iiiiyaaaaaaaaah!



Jag gillar inte att titta på hajen. Nu tänker jag inte komma in på din sida på ett tag. Tills den där bilden har blekts bort av solen.... T_T

#5 - Emma

usch hajar är läskiga! :S



du, skulle du kunna logga in på msn när du läst det här, skulle behöva fråga dig en sak :)

#6 - Michaela

tack så mycket! :)

#7 - jna

gullig blogg :)

#8 - Emma

hehe nej jag var inte det, men nu är jag! är online så skriv när du loggat in :)