be creative ♥

Oväsen från barnhemmet
Hemma hos Jenny och Marcus just nu: Jag sitter här i hörlurarna med högsta volym och tittar på You're Hired, medan Marcus sitter i soffan och tittar på Barnhemmet - El Orfanato...

För några månader sen ville jag köpa filmen för att jag hade hört att den var bra, jag hittade till och med filmen bland gamla uthyrda filmer som säljes. Billigt och bra. Toppen! tänkte jag.. när jag kom fram till kassan visade sig att den bara låg fel, så jag köpte den aldrig. Efter det tog jag mitt sunda förnuft till fånga och insåg att den filmen nog inte var något för mig. Skräckinjagade övernaturliga grejer med barn. GiaLe sa typ bara "nej, du kommer aldrig att vilja jobba med barn igen" >_<

Ikväll gick vi till Hemmakväll igen och denna gången låg filmen i gamla uthyrningsfilmer (och de låg rätt denna gången!) Så nu är det Marcus som har köpt filmen och sitter och glor på den och håller på att psyka mig med att upprepa psykade fraser från filmen. Gah! Han är ett psyk! Man ska för fasen inte visa sin rädsla, för då får man den slängd i ansiktet. Om den är bra och inte ALLTFÖR läskig så ska jag tvinga marcus att se den med mig igen... eller så skiter vi i det och tittar på She's the man med Amanda Bynes istället. Haha. Sjukt rolig och en riktigt feel-good-film, dom gillar vi. Men visst, ärligt talat är jag sjukt jävla sugen på att se filmen, har ju alltid älskat skräckfilmer... men i dagsläget tror jag att jag bör avstå, annars kommer jag inte kunna sova, äta, skita eller leva rofyllt på länge. Haha. Nja, kanske inte så farligt ? Eller är det, är det deeet?? Nä... ska nog inte ta reda på det.
#1 - Hannele - Mamma till Kevin

Tack för filmtipserna ^^



Kraaam

H

#2 - identity

sv: tack så mycket :) jo jag har gjort och fotat det själv :D

#3 - Teru

She's the maaaaaan XDDDDDD

#4 - Terus svar till Jenny

Ja, hon är en av de vackraste jag skådat <3

#5 - Terus svar till Jenny

Hihihihihi you are welcome! ^__^

Good that you like it! Someday I'll show you :)

Mm, I want more breakfast now...

#6 - Sooki

Här har du min nya blogg. Kram :D