be creative ♥

MOTLJUS
WEEEY! Idag har jag varit ute och plåtat. Gick en lång och avslappnande promenad med först mamma och syster, och när vi hade gått en massa och jag hade plåtat en massa så dök farsan upp och joinade oss. Där traskade vi runt på Ättekulla alla fyra och hade den mysigaste familje-eftermiddags-promenix. Hur schysst som helst liksom!

Allt tack vare my long lost hobby, som skall uppgraderas! Fotografering i ett kreativt läge. Perfekta fotodagen idag också. Solen sken och det var bara vårkallt - alltså inte för kallt, utan mest behagligt hela tiden. Ungefär som jag känner för bilderna nedan, behagliga. Hade gärna strykt min kind och gosat lite med dessa. Jag upptäckte medan jag plåtade att jag hade dog lite för motljus bilderna. FETT mycket coolare än alla medljus bilder som man har hållt på med i alla dessa år, haha! Så, jag ber om ursäkt på förhand om det kommer att poppa upp en massa motljus helt plötsligt.

Läge A. Bländare 5.6 ISO 100 Slutartiden...

...har jag inte tränat på idag, den biten har kameran fixat (A) - kort var den i alla fall :D