be creative ♥

Sisters ♥

CHICKENFEETS?!?!?

I köpenhamn med mina underbara systrar! Totally love 'em! ♥ ♥ ♥
De tog med mig på en lyxweekend i Köpenhamn med god mat, fint hotell,
shopping och allt jag kunde önska mig. Tack för det bästa sällskapet.
Vad skulle jag gjort utan er?



Vilse....


Kände oss som skumma luffare i storstaden hihi...


Eftermiddagsfika på Mini-Sushi.


På vårt fina hotell efter och innan shoppingrundorna... ;)


Sen blev det middag på en italiensk buffé, mycket trevligt!!


TRIPP TrApP trull...


Kvällsutsikten från vårt rum. Inte en enda jävel i huset mittemot men de hade det ändå helt upplyst. Creepy...?


Vi sov i en segelbåt.


Nästa morgon möttes vi av härliga ljus. Hej solstrålar!



TACK FÖR DETTA NI UNDERBARA! ♥
#1 - Djet

Yay! Du har uppdaterat din blogg! XD

#2 - Kuss

<3 <3 <3

#3 - bysisters

Fina bilder!

#4 - classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad

#5 - ida

kolla gärna min nya selena gomez blogg :D

#6 - Anna T - Nörd och Filmskapare

Lät ju och såg ju helt underbart ut det där!

Hoppas du får en superbra midsommar också, eller helt enkelt en jättebra dag ^^!

Ska du hitta på något speciellt?

#7 - yasmine modell mamma och fru

Glad Midsommar

KRAAAM

#8 - ab

Vad mysigt!



Glad sommar :D

#9 - sofia

Snälla läs min blogg.

Btw din blogg va jätte fin!

#10 - caisa

fin blogg!

#11 - Kuss

Som Marina Plaza men inte i Sverige, hihi.

#12 - Sara Of The FUCKING World

Hejsan sötnos va sägs som att vara med och tävla om valfritt underkläder's plagg från Evas underkläder LÄNK http://saraoftheworld.blogg.se/2012/june/gott-pa-judon.html#comment

#13 - Olivia (foto)

Ställ gärna en fråga på min frågestund!



http://oliviasphoton.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

#14 - Louise

Glad midsommar!!! :D

#15 - Matilda

vilka härliga bilder haha! :D

#16 - B Y S I S T E R S

Sv; Åh tack! :)<33

kraam

#17 - caisa

sv: tack! allt bra idag? :)

#18 - Emilia

Vilka fina bilder! :)

#19 - Anna T - Nörd och Filmskapare

sv: Va härligt ^^!

Här var det sol hela kvällen och dagen!

Gjort idag då?

#20 - Bysisters

Haft en bra helg? :D<33

#21 - yasmine modell mamma och fru

ja den var toppen

härliga bilder

kram