be creative ♥

Min kära moped

Åh jag blir så hemskt sugen på att sticka ut och köra med dig när jag ser denna bild från förra året. Det var en fin fin fin dag med härlig värme och sol och vi cruisade genom Helsingborg. Kändes så härligt sommrigt då... Nu har du blivit trött men snart ska vi ut igen. Just nu hörs bara en massa regn smattrandes på mitt fönster och mörkret har fallit sedan länge...

 

 

En fin sommardag, Du och jag, vi möts igen.

#1 - Matilda

ÅH, TACK! :D



och gud vad härligt att åka moppe!! :)

#2 - Matilda

TACK IGEN! Blir verkligen superglad :D



(Svar på en annan

kommentar det här, haha!)

#3 - Bodypalace

snygg ;)

#4 - Sara Babai

Hej ! Jag behöver nya bloggar att följa! Kom in på min blogg och tävla om en ny bloggläsare (mig). De enda du behöver göra är att kommentera att du är med & tävlar!

En blogg kommer även bli länkad.

VAR MED & TÄVLA HÄR: http://babai.blogg.se/2012/june/var-med-tavla-om-en-ny-blogglasare.html

#5 - Frida

Det verkar som att det var en härlig dag när du åkte på din moped :)

#6 - Maria

Just nu har jag en tävling på min blogg! Kika in och skriv ditt bästa självförtroendetips, så kanske du får ett inlägg och en länkning. Kram! :)

#7 - yasmine modell mamma och fru

den är super mysig

allt bra?

vad tycker du om bröllopsklänningarna på min sida?

kraaam

#8 - Amanda

fin blogg!

#9 - caisa

nice blogg! allt bra med dig? :)

#10 - caisa

sv: det lät faktiskt lite härligt! :D

#11 - caisa

sv: haha! :D

#12 - yasmine modell mamma och fru

ojjjj grattis vad kul...

bröllop är alltid så fint att gå på.

kraam

#13 - Fotograf Malin Sundin

RE: haha fanns inte heller när jag började plugga inför teorin, men då jag hoppade av efter varit med i en bilolycka har utvecklingen gått framåt ;)

#14 - Fotograf Malin Sundin

RE: ja det är ett grymt yrke :) att få umgås med barn hela dagarna! längtar som en galning tills jag tar examen..

#15 - Fotograf Malin Sundin

RE: ja verkligen, fast de "jobbiga" dagar vägs lätt upp av de andra dagar som förgyller ens dag!



När man har infektionsastma så är man känslig mot infektioner (såsom förkylning).. Ens astma försämras drastiskt vid dessa tidspunkter. Jag kan exempelvis få lunginflammation och dö av det, vilket vanliga människor knappt kan ;)

#16 - Frida

SV: åh tack så mycket! :)

#17 - Fotograf Malin Sundin

RE: tror bara inte de ville betala helt enkelt. skrev ju inget kontrakt och allt skulle ske svart.. bilderna var superfina (de har dem fortfarande upp på facebook) så tror inte de var helt onöjda haha.

#18 - Fotograf Malin Sundin

RE: okej! men det ska typ vara extremt för att det ska klassas som infektionsastma, vad jag har hört. Alla som har astma blir typ sämre när de är sjuka, men jag blir jätte dålig :/

#19 - Fotograf Malin Sundin

RE: det hade vi gjort men ja, som sagt.. de vägrade betala och det var inte ens mycket pengar med tanke på hur mycket tid jag lade ner på redigeringen och att fota dem!

#20 - Fotograf Malin Sundin

RE: nu tänker jag inte på det så mycket längre, men det sved verkligen på mitt självförtroende.. det var otroligt nära att jag slutade fotografera!

#21 - Fotograf Malin Sundin

RE: hehe aw, tack raring :) kul att någon uppskattar mina bilder haha!

#22 - Annika

Fin blogg ^^,

#23 - ebba

önskar dig en fortsatt fin måndag :)

#24 - classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad

#25 - Maria

Tävlingen där du kunde skicka in ett självförtroendetips och vinna en länk är nu avslutad! Kika in på min blogg idag och 4 dagar framåt för att se om du blev en av vinnarna. :)

#26 - Julia

HEJ SÖTNOS!

Jag är med i final på en tävling och jag vill gärna vinna, så om du är BÄST så klickar du här: http://megamajken.devote.se/blogs/20473062/finalisterna.htm



Och skriver en kommentar att du röstar på bild 4, du gör min dag om du gör detta! KRAMAR! :)