be creative ♥

Jag älskar dig
#1 - Djet

Aha! Nya facebookprofilen (förstår inte varför du inte valde MIN fina bild istället där du tittar bort).



Söta hamburgare. Jag tycker vi ska äta såna till minipuffarna... XD~

#2 - Amanda

Hej Jenny!

Jag skrev i din andra blogg (yannails.blogg.se) och undrade om en ''naildottingpen'' från melba.se är samma sak som en sådan ''kulstav'' som du har. Skulle bli jätte glad om du svarade!

Kram / Amanda



Ps! skriv något på yannails.blogg.se:) kollar varje dag om du har skrivit något i den :)

Tack för all insperation:)!

#3 - Djet

Jo, jag är hyfsad nöjd med min klocka. Hade dock lite bråttom, så jag kanske kunde ha tagit mig tiden att välja en nyare bild på honom... Men skrivaren har inget bläck, så det är lika bra det.



Vi skulle kunna göra en klocka till var och en i familjen. Så håller vi oss vakna allihopa på nätterna, för klockan tickar rätt så högt. ^^;



Så är det väl när det är cheap je. T_T



Jag gillar min ram också. Tänkte först ha ännu mer deco, men det räcker nog som det är.

#4 - Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg ;)