be creative ♥

CANADA
Snart tar den tredje dagen på semestern slut och nu väntar den fjärde dagen, tjoho! På onsdag drar jag till Canada. Det ska bli sjukt roligt - samtidigt som jag redan saknar Marcus! Min älskade Marcus. Men jag får helt enkelt sysselsätta mig med shopping eller äta.. höhö :D

Gonna miss you baby, so much ♥ ♥ ♥

STÄDNING
För att underlätta för min älskling liite under tiden jag är borta har jag lagat tre rätter idag som han kan frysa in och äta när han inte orkar laga själv ^_^ Nästan som att jag är hemma juh! :D Eller ja, kanske inte men liite bättre. Jag har diskat, säkert tre omgångar idag och nu är det äntligen klart. Inte en enda smutsig tallrik eller glas eller massa skit som samlas! Sist men inte minst spisen är lite renare också! Toaletten hade också behövt sig en omgång... och dammråttorna... och moppas hade det också behövts göras.. haha. wtf... Inte att förglömma att vi har hunnit med att tvätta idag med, shit så mycket tvätt. Imorgon ska jag börja packa och sedan ska resterande dagar ägnas åt M min. ♥

Canada rutten lyder Vancouver och Montreal. Det blir coolt, har aldrig varit i Vancouver innan, och ska även bli kul att återvända till Montreal. :) Fasar inte så inför packningen, jag tänkte packa lätt och ssssshoooppa rrrrresten. Hoho!

Tänker ni åka på semester i år...? Eller hoppas på sol på dagen och regn på natten?

#1 - Emma

Hej! Jag undrar om du inte kan visa/filma hur du målar dina naglar? :) Du gör såhilma fina naglar!!