be creative ♥

Jag saknar min moppe!

Nu är jag klar med snön, både den och vintern kan dra nu så moppis och jag kan göra våren... tack?
#1 - Djet

Men det känns inte som våren kommer att komma väldigt snart än... T_T

#2 - josefin

fin blogg :) allt bra?

#3 - Susanne

gå in på www.sussfotografi.fotosidan.se

#4 - Veronica

HALLÅÅÅ DIN GNU!! hehe sorry! De sjukaste hände mig imorse. Precis, alltså preciiis innan jag vaknade fick jag en sån uppenbarelse till mig att du har blogg. (det visste jag ju redan men jag hade glömt bort det). Så jag var ju tvungen att gå in å kolla direkt. Jag har nämligen på senare typ månader blivit helt besatt av bloggdesign, foto och redigering! Är ju helt ny med de men nu har jag äntligen hittat en som också diggar sånt haha! Så kul! :) Shit vad jag babblar nu, Hur är läget med dig?? Jobbar å bor i hbg nu??

#5 - nathalie

snygg design! har du gjort den själv? :)

#6 - Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? Det är en helt ny filmblogg med massor av bra filmtips!



Om du skulle gilla Filmster så kan det vara bra att veta att det går finfint att följa bloggen via både Facebook och Bloglovin'! Bra?! :)



Ha en underbar och filmrik söndag önskar vi på Filmster.se! :)

#7 - Anonym

Åh fiin! :D

moppe, så underbart äre! :D

jag har dagens blogg på bloggen idag, en vinnare lottas ut ikväll, var med vettja! ;)

#8 - tove

jag saknar min moped också! men va några år sedan jag sålde den, nu har man bil. men ändå inte samma sak

#9 - Josäfin :>

Åh känner sååå igen mig :o