be creative ♥

Längtan ♥

Helgens längtan: Att få känna våren, efter den långa vintern.
Helgens kärlek: Familjen!!
Helgens wuho-känsla: MOPPEtuuuur, vroom vroom!
Helgens saknad: Kusin (& CO) som åkte hem till Borås. Syrran som var sjuk och inte kunde vara med på den kinesiska nyårsmiddagen.
Helgens biopremiär: TRASSEL! ♥ Ska se den igen, och igen, och igen och igen......
Helgens mättnad: God mat i mängder, snart spricker jag.

Tacksam för en otroligt fin helg med min fina familj. Snart ska den avslutas med skön sömn i min sköna säng tillsammans med min nya sköna kudde... Imorgon väntar en ny vecka, nya uppdrag och nya tag.
#1 - Djet

jag vill också komma ut till våren snart. ^^;

#2 - H a c h i ~

Hej Jennie! :D

Det var jätte länge sen jag tittade in på din blogg ju! ^^

ville bara fråga om du har tid/lust att hjälpa mig med min blogg? :) (vi pratade ganska mycket om det förra året, if u remember :D)

jag förstår om du inte har tid, men det skulle göra mig jätte glad! ^^ nu har jag fått ordning på det mesta, men jag skulle gärna ha lite bättre kvalité i mina bilder och lite små andra ändringar bara c: jag gör mina bilder i picnik eller ps, men ändå blir de lite, typ... suddiga O_O



kramar Hachi! <3

#3 - Maria H

Love you, Misssss you