be creative ♥

Japanese Doll

Marcus kunde för allt i sin värld inte se bilden... jag tycker att den är hur tydlig som helst. Ser du den?!?!?

Närbild:

Jag hittade ett gammalt spetstyg som jag la över ett vitt papper och sen kladdade jag på en massa färg, hääärligt, jag älskar det. Och när jag tog bort spetsen uppenbarade detta sig. Jag tycker att det ser ut som en animerad japansk docka, med uppsatt krulligt hår på sidan och nån uppsättning uppe på huvet. Och för att se hennes klänning krävs det lite fantasi... ;) ♥ Sen finns det säkert annat man kan se i målningen, ser du något annat? Den hänger på väggen just nu men jag ska lätt skaffa mig lite ramar att rama in mina målningar med hihi..
#1 - Djet

Jodå, jättesöt docka. Hon har en apa på höger sida axel och en ful blåsfisk eller djuphavsfisk till vänster. Scary...

#2 - H a c h i ~

Hej!

jag vet att du inte vill hjälpa mig med min design, men det behövs inte längre. jag klarar det själv^^ jag behöver bara hjälp med EN sak... snälla du, jag BER dig om hjälp! om du tittar in på denna bloggen:

http://hachisnyadesign.blogg.se

där gör jag min nya design. idag när jag skulle fortsätta med den så hade menyn hoppat ner, allra längst ner i bloggen!!! varför?! snälla HJÄLP!

#3 - H a c h i ~

Hej igen!

du behöver inte publicera den andra kommentaren jag skrev ^^' (om du inte vill)

jag kom på vad felet var. eller, jag vet fortfarande inte vad det var, men jag provade att byta ut varje liten kod, (lite kod ex: Wrapper, side, osv) och när jag bytta ut Header, så fixade det sig^^ så det berodde helt enkelt på headern! :)

förlåt att jag besvärade dig, kram! :)

#4 - Anonym

Kan inte du göra nån ny nageldasign? :)

Din blogg är verkligen inspirerande!

#5 - JENNY HSU ♥

Till Anonym...



TACK :)) ♥ Menar du nageldesign? Jag publicerar allt med naglar på http://yannails.blogg.se/ numera, kika in där istället! :D Kram Jenny

#6 - Johanna

Tack så mycket! Nej det är min vän som gjort den till mig=)

#8 - JENNY HSU ♥

TOJJI BUI! Wtf! Jag har LETAT efter dig och din blogg.... lämna en kommentar till så jag kan nå dig!