be creative ♥

HÅÅÅL i sikte

Syrran och jag gick på stan en helt vanlig dag när vi helt plötstligt kom till ett stort hål i marken och föll ner! wooooh hi ho haaaaaaaaaaa... Det där med att kunna gå på moln är en myt.

Man kan alltså inte det, tusan också!
#1 - Matilda

finns det sånna där målningar i sverige? :O

#2 - Alicja

Haha. Jag har inte fattat att det var ett hål.. Jag vet inte vad jag tänkte att det skulle vara istället, but it all makes sence now! :)

Förresten så har jag uppdaterat min blogg nu efter 3 månaders torka, om du vill veta. :)

Kom och hälsa på snart hörredu!

Puss

/a.

#3 - Djet

Vad snackar du om? Klart man kan gå på moln. Jag stod där ju... en stund iaf. XD~

#4 - Djet

Jag vill ha bilderna som du tog. =)

Och katten, den magra, hehe...

#5 - Lillasyster

Haha. Love it! Helsingborg? Killen och jag var där för nån helg sen och såg då den där målningen. "Är jag waaay too turist om jag fotar detta" frågade jag. Han nickade och fortsatte gå ^^



BTW - välkommen till min blogg! Vill du bara läsa om/ titta på naglar så går det utmärkt att välja det i Kategorier!

#6 - Lillasyster

Bor i Kalmar, så det är ju inte direkt vansinnigt långt till Helsingborg! Mysig stad, it is!



Vet vad du menar! Men man kan både pyssla med Konad och måla med pensel. Dock är ju jag en sucker för "nya grejer" och blir kär i allt nytt jag köper. Testar nytt nagellacksmärke och bah snöar in. Sen har jag svårt att hitta tillbaka till det gamla. Men det händer! (:

#7 - » t.

sv: hahaha tack! men nee.. äcklas fan, ser helt slaskig ut hahaha. Jag tycker jag ser bäst ut när jag är lite rundare i ansiktet och kroppen, såg riktigt sjuk ut i ansiktet. xD men tack jenny!

#8 - Neha

Hur jävla coolt som helst

#9 - Sandra C

Cooooolio! Jag får nog komma hem och hälsa på snart.. Föreslår att fröken tar och packar sig ner till Malmö någon dag också! Sådeså! ;) PUSS!