be creative ♥

Miniatyrer av Helsingborg ♥
Man ska lära sig något nytt varje dag, och idag har jag lärt mig att skapa en illusion med photoshop som gör att bilden ser ut som en miniatyr. Jag ser det, ser ni det?? Vad tycks?

Bilderna är ifrån vintras när Marina och jag turistade i vår egen stad.


Parkeringen på den föredetta gymnasieskolan, Nikolai.


Nordväst (typ?) om Kärnan.


Norra hamnen, plåtat från värmebänkarna.


Syrran i Ramlösaskogen, under vår nyligen höstpromenadplåtarrunda. Eh.. det lät konstigt.
#1 - Hachi~

Hejhej igen! ~



Vilka mysiga bilder, jag som trodde att de var miniatyrer! (tänker på bron som jag sett i ett annat inlägg)



Jag tror inte min förra kommentar funkade. Men jag frågade iaf om du kunde göra header och bakgrund? så kan du ju göra rästen någon gång efter jul :)



Kram ~<3

#2 - Maja

Åh så fina bilder! Du är så duktig du! :)

#3 - bitterfittan

gillar bilderna (:

#4 - Laila♥

Godnatt sötnos =)