be creative ♥

Innan vintern var det höst
Givetvis tycker jag att vintern och kylan i Sverige hade kunnat varit betydligt kortare men jag gillar ändå att vi har olika årstider, det gör att man uppskattar dem mer. I år tycker jag att hösten har passerat ovanligt fort, hann knappt se några fina höstlöv. Det skulle vara höst & löv säsong när vi åkte till Japan och visst fann vi några uppe i bergen där det var kallare än i Tokyo där allting fortarande var grönt i november... Några röd-grön-gul-orangea färger från Japan:



Fuji Kawaguchiko.

Förra årets höst var helt otroligt vacker.

Borås, oktober -09.


Helsingborg -09.
#1 - elin [fotoblogg] ♥

fin blogg :)

#2 - Djet

Jag håller med. Undrar var hösten tog vägen liksom? Nu är vi mitt uppe i den kallaste vintern. Om det är så här kallt nu, hur ska det då bli i februari...? O.o

#3 - Gia Le

Kom tillbaka till fina Borååååååååååås :(