be creative ♥

Våfflor är mums..
...men jag tror att jag föredrar pannkakor.

Åt ni våfflor på våffeldagen i torsdags eller är ni såna som käkar våfflorna året om?


Våfflor, vilket konstigt ord och stavning.. våffla, våfflor, våffl liksom?
#1 - Erik

Hej, fin blogg..



Jag drar runt på olika bloggar för att hitta nya deltagare till den nya bloggen oneluckystar.com så att den inte läggs ner :)



Du ska skriva ett blogginlägg som du sedan mailar de och då är du automatisk med och tävlar om 1000kr att köpa kläder för. Just nu har de fått in ca 20 inlägg men det behövs fler så var med du också. Det är helt gratis och det är en skitkul grej. Plus att du får mer besökare när ditt inlägg publiceras på deras sida :)



Så skicka ett blogginlägg till de så vi kan köra igång. Det kommer även mer tävlingar i framtiden :)

#2 - paulina♥

jättefin blogg du har !

#3 - Tigerhonan

Vad gott. Själv äter jag inte det så ofta, har ingen våffeljärn :P

#4 - ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Ser gott ut :) Hade inte tillfälle att äta våfflor på våffeldagen, men jag brukar inte göra det särskilt ofta annars heller. x]



Fin blogg!

#5 - A

älskar vofflor!

#6 - Djet

Riktiga våfflor, det är grejer det, inte hårda och sliskigt söta...



Kan du skaffa dig ett våffeljärn snart? Så vi kan våffla våfflor! XDDDDDDDDDDD~

#7 - Tigerhonan

Jag håller verkligen med om det :)

#8 - Tigerhonan

Ja precis :D Gjorde pannkakor för inte så länge sedan :P

#9 - Djet

Oj, jag är imponerad, hela inlägget minsann, hehe..



Men jag gör ju aldrig några våfflor. Vi kan skaffa ett våffeljärn och ha det hos dig? Så gör du massor med våfflor till mig? XD

#10 - Djet

Vi gör en pannkakstårta! =)

Nån dag. Just nu är jag fortfarande för mätt...

#11 - Elli

Tjena!!!



Har designat en bikini på nelly som enligt mig är kanonsnygg!! Så kika in och ta en titt och om du vill får du gärna lägga en röst :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ilt8QX41YyocyjdfO6lLTs4t#bikiniGallery



Kram

#12 - Ladytubii

Jättefin blogg :)

#13 - sofie

håller med dig...våfflor är mums!



kram =)

#14 - Snookie - Perfection since 1992

haha, kul att det är fler än jag som har konstiga funderingar! (tänkte på det där med stavningen på våfflor, det är sånt jag brukar tänka på också, och nu när du sa det, fan vad skumt! XD)

#15 - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

fin blogg:D



kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin? :D

#16 - malin- TÄVLING IGÅNG!

så sugen man blev nu. sällan jag äter våffler men får nog fan göra ett lass imrogon =D

#17 - Kusse

Jag kom på att jag kunde ta med "mitt" våffeljärn så kunde vi grädda våfflor på vårat pyjamasparty hos Djet. För det tänkte jag att vi skulle ha när jag kommer hem nästa vecka. Frågan är lördag - söndag eller söndag - lördag. Vad säger ni?

#18 - Djet

Det kan bli för mycket våfflor också. Om jag nu ska äta det två gånger till den här helgen, hehe...



Men med äppelklegg blir det säkert skitgott! XD