be creative ♥

Ute i Helsingborg med grabbarna
Igår var vi ute i staden.
På onsdagar och torsdagar har de halva priset på alla Mexikanska rätter på Cantina, dock var vi så jädrans hungriga och gamiga att jag glömde fotografera maten när den kom in! Tragiskt, jag vet. Fyra av oss delade på en Mexican Fiesta, och då gällde det att ta sin grej innan någon annan hann äta upp den! :P Det var gott och trevligt, men det slog verkligen inte Ribsen - min absolut favoriträtt. Men tänkte att det var läge att testa något annat då jag alltid beställer Ribs.. but, sooooo worth it!

Efter Cantina slappade vi en stund på f.d. Lönnkrogen, Edelweiss och sist Bulls.


Fulla och glada grabbar på Edelweiss.


Bulls. Creepy....


Fricky shoots pool.


Kan äntligen ha vita tygskor igen, känns himla vårigt. XD


Vi ♥


Ett sista spel innan Bulls stängde och vi avslutade en helskön kväll.
#1 - Angelica

Tack så mycket :')

Det är faktiskt ett armband men det ligger så det ser ut som ett halsband :)

Ja just dessa säljer jag om det är någon som är intresserad.