be creative ♥

Jordgubbar

I år har jag ännu ej smakat jordgubbar som är riktigt söta och goda i sig själva, antingen har de varit suuuuuura eller smaklösa. Men vilka smaklösa och sura jordgubbar som helst + tillbehör gör det gott ändå! Min favorit är nog jordgubbar med gammaldags vaniljglass (edit: och en läsare påminde mig om chokladdoppade jordgubbar - det ska vara marabous mjölkchoklad, ååååååhhhh! det är det nog godaste! och sen jordgubbar till tårtor och bakelser... mmmm... och även ovispad grädde och socker som lillkillen ovan farar för... kekeke :D)

Hur vill ni ha era earthdudes?
#1 - Amanda

Jordgubbar är gott med nästan alla tillbehör :) Chokladdoppade är en av mina favoriter. Men något annat som är gott är om man har ovispad grädd, socker och skärsönder jordgubbarna :D

#2 - Michelle [michellez.blogg.se]

Hej! Vad tycker du om min nya design? Behöver verkligen din röst för jag är osäker om jag ska ha den eller ha min gamla! :)

#3 - Michelle [michellez.blogg.se]

SV: Nej...

#4 - Tojjy

Ohh strawberrys! yummie <3



sv: no no, haha i saw the comment on amir's blog :)

#5 - Alicja

Vilken söt liten bild. ;)

#6 - Matilda

sötaste bilden ever!