be creative ♥

Mina naglar - just nu
Har precis målat färdigt mina naglar och blev faktiskt väldigt nöjd :) Kawaaiii! Har faktiskt några par naglar som jag målat på sistone, men har inte haft tid att lägga upp på bloggen.. förhoppningsvis blir det snart. Vad tycks om mina naglar just nu då? *^-^*

#1 - Djet

Ja du, jag sitter här och blir grönare och grönare av avund. Mina naglar har sett likadant ut i flera veckor nu. Förutom att jag måste klippa dem då och då. XD

#2 - Bea

såååååååååå snygga=)

#3 - Matilda

åh! Lika underbart fina som vanligt! :'D



Hur gör du egentligen när du ska måla på högerhanden om du är höger hänt elr tvärt om? För mig blir det jättesvårt och har övat massor xD

#4 - Jonna

Coolt! :)

#5 - Jossan

Snygga! Själv har jag gett upp hoppet om att få ordning på mina haha

#6 - maja

Du kan vi ta det om någon månad istället? Förlåt att jag ångrar mig och håller på, men jag fyller år i mars och då kommer jag få en systemkamera så då kommer ju bilderna bli bättre och jag kommer blogga mer då, för jag tänkte ta en liten paus nu..Kan jag höra av mig i slutet av mars istället?:)

#7 - maja

oj, glömde min bloggadress!

#8 - ida

åh skit snygga naglar:O

#9 - cloey

Snyggt! ^^ Vi kommer snart sälja nail art på våran shopp www.Cloey.se så kika gärna in där :)

#10 - M

Fett snygga :D

#11 - Cloey

Förhoppningsvis kommer det att ramla in lite nail art nyheter nästa vecka :)

Vi kommer säga till på bloggen samt i vårt nyhetsbrev som du kan signa upp dig på, då det har kommit in på lager.



#12 - M

Jag skar mig förut tyvärr :/

#13 - M

Det är lugnt ;) Är van :)

Tack vännen :)

#14 - Hjärteflickan

Oj, wow wow wow! Vad duktigt du är!! Hur snyggt som helst :D



Sv: Tack så mycket :) Verkligen grymt överraskad över att bli länkad från en så stor blogg :D

#15 - Therese

Tack så mkt! :)

#16 - M

Jag längtar ;D

#17 - elena

skit vad snyggt !!!! jätte fin blogg!

Ha en super bra dag. Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)

#18 - Filippez

finfina :D

#19 - alexandra

gud va fin blogg! :)

kram :)

#20 - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Snyggt. vad duktig du är! har du användt vanligt nagellack? =)

#21 - Anonym

dotteremelie.blogg.se :)



kika in vetja!

#22 - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack snälla du för din kommentar. Någongång ska jag väl bli mitt "pigga" jag igen =) jag kommer ju aldrig bli frisk men jag hoppas fortfarande lite. Hoppet är det sista som lämnar en människa!!