be creative ♥

Examensmåltider!

På examensfesten på Grand fick vi till varmrätt: Parmesanpanerad kycklingfilé.


Efterrätt: Pannacotta.

Som tack för att jag fick sova, äta, skita ner (& glittra ner!) och göra mina behov hos Fungsy i nästan en hel vecka, tog jag med henne ut på (och för mig en sista) lunch i Borås stad! Det blev Thai Silk.. mums :) Dock hade dom inte min älskade gröna curry, men det gick an ändå!

På kvällen bjöd Fungsy mig på rullbandssushi på Haiku Sushi Lounge i Göteborg..


- i sällskap av våra karlar Magnus och Marcus.


Misosoppa, lax & ägg.


Mumsiga Sushi Wraps.


Vi åt 24 tallrikar tillsammans. Ca 12 bitar var.


Efter sushin hoppade vi in på ett ställe som gjorde äkta crème brulée.


Grabbarna körde på kladdkaka och chokladboll.

Tack för fina middagar och mysia stunder kära kusin! :)

Mitt betyg på sushin var helt okej (och kanske liite dyrt för den fattige haha), och så kom vi dit väldigt sent vilket förklarar den glesa maten på rullbandet. Är förmodligen bättre i lunchruschen eller liknande. Men coolt att kunna äta rullbandssushi även i Sverige. Saknar Genki i HongKong... Åh, där var det underbart. :D Någon gång igen ska vi åka dit och äta!!

Gah.. efter allt matsnack och bilder blev jag plötsligt väldigt hungrig. Dags för foodhunting.
#1 - C h a r l o t t e

Hej. Det var så lite så!



Vill oxå vara duktig på att göra fina mönster på naglarna :P Heh. Men har nog inte tålamod.



Allt bra med dig?

#2 - Matilda

Min blogg är skriven med passion och någonting äkta... älskar att skriva. Uppdaterar flera gånger per dag med spännande texter och bilder... Kika gärna in=)



http://MatildaSimonette.blogg.se

#3 - Claudia

åååh.. mums!! :O

#4 - anna

åhh allt såg verkligen svingott ut:)

#5 - Cajsa

Du har en jättesöt blogg! Allt bra?

#6 - tsukii

bor du i borås? :)