be creative ♥

Sol på stranden
Igår var det lika fint väder som det är idag: Strååålande solsken!

Kallt men soligt. Gick som vanligt i michelin-outfit haha. Promenerade hemifrån till Råå, längst med stranden, för att möta upp syrran efter jobb - självklart passade jag på att plåta lite på vägen. När jag hade hämtat syrran, fortsatte vi upp mot Ättekulla... Det var uppfriskande!


Borde vara barfota eller flipflopsen och inte vinterskorna...


Soligt, men kallt. Coola istappar vid strandkanten.


En tant som matar birdisen...


Under en brygga.


Dom trodde att dom skulle få mat, medan jag trodde att jag skulle bli deras mat. :/


You are my sunshine, my only sunshine..


Jag tyckte detta var ascoolt, medan syrran tyckte att det såg ut som snor... >_<


Fick syrran att lägga sig ner och göra en snöängel med.. hihi!
#1 - Djet

Det ser faktiskt himla kallt ut...



Ja, du tvingar jämt mig att göra saker. Jag är för snäll. T_T

#2 - isabella

sho bree sötnos :)



Jag har frågestund på min blogg, så ställ en fråga så gör du mig glad :D



htttp://isabellatorle.blogg.se

#3 - Elina & Linnéa

Hej! Vi är två tjejer från Örebro med klackarna i taket, Linnéa född -90 och Elina -92 som nu är tillbaka efter en lång bloggpaus. Hoppas du är med oss! :)



http://klackarnaitaket.blogg.se

#4 - hanna

sv; åh tack du! :)

#5 - bella

Hej. Fina bilder och söt blogg! ^^

#6 - Fanny

Fina bilder :)

#7 - Dennis

Vilken härlig vinterkänsla i flera av bilderna. Du är duktig på att hitta fina vinklar! :)

#8 - sannie

jätte fina bilder :)